Informazioa
eta komunikazioaren teknologiak haur hezkuntzan erabiltzea berebiziko
garrantzia du gaur egungo gizarte digital eta globalizatu honetan. Izan ere,
gure herrialdeko etxe gehienetan informaturik gaude hainbat eta hainbat tresnak
direla eta, hala nola, telebista, telefono mugikorrak, ordenagailuak, tabletak...
Adineko jendearentzat berria bada ere, gure txikienek jada ezagutzen duten
munduan teknologia guztiz finkatuta dago, eta jaio direnetik erabiltzen hasi
dira inolako zailtasunik gabe eta gu baino azkarrago gainera.
Horregatik,
irakasleen lana ere da umeen gaitasun digital hori bultzatu, sustatu eta
indartu. Aldi berean, irakasteko modu tradizionala alda dezakegu, eta klasean
eman behar diren edukiak beste era batera moldatu dezakegu teknologiei esker.
Gainera, ikasleen parte- hartzea eta autonomia nahiz sormena bultzatzen dugu,
betiko liburuekin ez bezala, modu dinamiko batean ikasle aktiboak eraiki
dezakegu, ariketa guztiak haien adinera egokituz.
Badago jendea pentsatzen duena
ikt-ak eskolan sartzea oker bat dela, eta irakasleen lana ordezkatuzko
dituztela ikt-ak. Nire uste apalean, ikt-ak onurak baino ez ditu,
irakaslearen papera berdin berdina izaten jarraituko du, umeen instrukzioan eta
ikaskuntza prozesuan laguntzaile izatea, baina, modu honetan, umeen gaitasunak
aterako ditugu, haien autonomia bultzatu, gaitasun digitalen ikaskuntza
areagotu eta eskola orduak interesgarri eta dinamikoagoak bihurtuz.
Informazio gehiago nahi baduzu klikatu hemen
No hay comentarios:
Publicar un comentario